Advertisement

Kampanie i Promocje

  • Akcja Wilkinson numer 1

    Środa, 24 kwietnia 2013

    Wilkinson od lat oferuje akcesoria go golenia spełniające oczekiwania konsumentów. Jakość maszynek Wilkinson docenił znany i lubiany w Polsce aktor Steffen Möller. Kabareciarz zapytany o to, co jest fajnego w niemieckich produktach, bez wahania odpowiada – „Zdecydowanie niemiecka jakość. Kupuję tylko te rzeczy, które są najlepszej jakości. Marka Wilkinson to numer 1 w Niemczech... Czytaj więcej »

  • Czekoladowa promocja Leibniz

    Wtorek, 23 kwietnia 2013

    Herbatniki Leibniz w czekoladzie mlecznej to propozycja dla wszystkich, którzy mają ochotę na słodkie co nieco. Czytaj więcej »

  • Hoop Cola w nowej kampanii z celebrytą

    Poniedziałek, 22 kwietnia 2013

    Wpisując się w bardzo popularny ostatnio trend wśród polskich marek, podpierania swojego wizerunku znanym celebrytą, po tygodniach poszukiwań celebryty do reklamy, Hoop Cola rozpoczęła współpracę reklamową z Superbohaterem - Wilq. Superbohater może być tylko jeden – i to właśnie on zaprezentuje światu odmienioną Hoop Colę. Czytaj więcej »

  • Kampania telewizyjna Lubelli Szybko z patelni

    Poniedziałek, 22 kwietnia 2013

    Ruszyła kampania telewizyjna promująca najnowszą propozycję w ofercie portfolio Lubelli - dania Lubella - Szybko z patelni. Spot przedstawia młodych ludzi, którzy po dniu pełnym obowiązków wracają głodni do domu i chcą szybko przygotować coś smacznego. Idealnym rozwiązaniem dla nich są dania Lubella Szybko z patelni. Czytaj więcej »

  • Zamów Kubusia i Tymbark przez Internet!

    Piątek, 19 kwietnia 2013

    Marki Tymbark i Kubuś postawiły kolejny krok, aby być jeszcze bliżej swoich wiernych konsumentów. Od 16 kwietnia można zamawiać przez Internet, poprzez e-sklepy: sklep.tymbark.com oraz sklep.kubus.pl m.in. personalizowane butelki Tymbarku oraz Kubusia – produkty z etykietą, na której można umieścić własne zdjęcie. Czytaj więcej »

  • KIT KAT, największa marka słodyczowa należąca do Nestlé, wystartowała w połowie kwietnia z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z KIT KAT”. W ramach kampanii przygotowano cztery 30-sekundowe, humorystyczne spoty. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania Magiczna podróż

    Wtorek, 16 kwietnia 2013

    Każde dziecko marzy o podróżowaniu i każde podróżuje w świecie własnej wyobraźni. Kubuś o tym doskonale wie, dlatego w swojej nowej reklamie zaprasza wszystkie dzieci, aby wyruszyły z nim w magiczną podróż i wzięły udział w najnowszej promocji „Magiczna podróż”, pełnej niesamowitej zabawy, mnóstwo atrakcji i wspaniałych nagród. W akcji promocyjnej jest do wygrania... Czytaj więcej »

  • „Bakalmat” - gotówka od Bakalland

    Poniedziałek, 15 kwietnia 2013

    15 kwietnia 2013 roku startuje kolejna odsłona wielkiej loterii „Bakalmat” – Gotówka od Bakalland. Tym razem akcją promocyjną objęte są pełnoziarniste płatki oraz chrupiące musli BAKALLAND. Czytaj więcej »

  • Steffen Möller w nowej kampanii Wilkinson

    Piątek, 12 kwietnia 2013

    Wilkinson, znany producent maszynek do golenia, wystartował z nową kampanią „Wilkinson. Numer 1 w Niemczech! Satysfakcja gwarantowana lub zwrot pieniędzy”, której twarzą jest Steffen Möller. Najbardziej znany Niemiec w Polsce, aktor i kabareciarz będzie przekonywał Polaków, że golenie produktami najwyższej jakości może być przyjemne. Czytaj więcej »

  • Mlekdamer prawdziwy ser

    Wtorek, 09 kwietnia 2013

    Mlekdamer prawdziwy ser – tak brzmi hasło ogólnopolskiej kampanii promującej żółty ser typu szwajcarskiego wyprodukowany przez Polmlek w Lidzbarku Warmińskim. Ser Mlekdamer charakteryzuje się słodko-orzechowym smakiem, typowym dla serów szwajcarskich oraz dużymi, owalnymi oczka, które wpływają na jego atrakcyjny wygląd. Czytaj więcej »

  • „Weź to na chłodno” w Kolporterze

    Piątek, 05 kwietnia 2013

    W salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press realizowany jest program konsumencki Lipton Ice Tea pn. „Weź to na chłodno”, w którym można wygrać napój tej marki. Program potrwa do 30 czerwca 2013 roku, a do wygrania jest 500 000 butelek Lipton Ice Tea. Czytaj więcej »

  • Napoje Tymbark w wyjątkowej reklamie

    Wtorek, 02 kwietnia 2013

    Wystartowała nowa, wyjątkowa odsłona reklamy dla napojów Tymbark. W bardzo wrażeniowy sposób pokazane są sceny z grupą przyjaciół podczas wspólnej, wymarzonej wakacyjnej wyprawy. Czytaj więcej »

  • Z okazji wprowadzenia na rynek nowego owocowego wariantu puszystego serka Almette z gruszką i jabłkiem, odbyła się konferencja prasowa, pełna wiosennych inspiracji. W Akademii, nowo otwartej restauracji Borysa Szyca, na gości czekał szereg atrakcji i wyjątkowe osobistości. Joanna Horodyńska opowiedziała o owocowych trendach w modzie, natomiast David Gaboriaud – trener kuchni... Czytaj więcej »

  • Pierwszy dzień wiosny przywitał nas co prawda śniegiem, ale w Hotelu Hyatt Regency Warsaw, podczas wielkiego święta winiarstwa chilijskiego „Chilean Wine TOUR” w Warszawie było wyjątkowo gorąco i słonecznie. Ta okazja poznania smaków i aromatów prosto z Nowego Świata zgromadziła liczne grono znawców oraz wielbicieli wina. Czytaj więcej »

  • Kosmiczna promocja Mlekołaków

    Wtorek, 26 marca 2013

    Mlekołaki przygotowały dla dzieci nową, „Kosmiczną promocję”. Dzięki niej mali odkrywcy będą mogli poznawać tajniki otaczającego nas świata, poszerzać wiedzę i doskonale się bawić. Czytaj więcej »

  • Miłość z piekarnika - premiera

    Środa, 20 marca 2013

    Spółka Bielmar stawia na komunikację z młodszym odbiorcą. Na potrzeby działań w Internecie i w mediach społecznościowych, zaplanowanych dla margaryny Palma z Murzynkiem, przygotowano miniserial kulinarny pod tytułem „Miłość z piekarnika”. Pierwszy odcinek, czyli „Pomarańczowo-migdałowe święta”, można już zobaczyć na kanale Bielmaru na You Tube oraz na stronie... Czytaj więcej »

  • Artyści zawsze uwielbiali kawę oraz towarzyszącą jej atmosferę – długie dyskusje o sztuce, życiu, ludzkich namiętnościach… Czytaj więcej »

  • Góralki – smak po brzegi

    Piątek, 15 marca 2013

    W 2007 roku pojawiły się na polskim rynku dziwne wafelki…Nie zostały oblane w całości czekoladą – tylko na bokach można było zauważyć kakaową polewę. Nie dorównywały wielkością opakowania innym wafelkom obecnym na rynku, poza tym były od nich nieco grubsze, a na opakowaniu widniały kwiaty i nietypowa – bo niezupełnie dla Polaka poprawna – nazwa. Wafelki Horalky, bo o... Czytaj więcej »

  • Finał loterii Bakalland

    Piątek, 08 marca 2013

    „Bakalmat” – pierwsza w historii firmy Bakalland loteria konsumencka – zakończona sukcesem! Czytaj więcej »

  • Carlo Rossi, najpopularniejsza marka wina w Polsce, przygotowała wyjątkową niespodziankę na Dzień Kobiet. Czytaj więcej »

  • 4 marca ruszył konkurs na projekt kartonika mleczka Łaciate, którego organizatorami są SM MLEKPOL w Grajewie. Konkurs skierowany jest do uczniów przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych. Jest on doskonałą okazją do wykazania umiejętności i ukrytych talentów naszego dziecka. Podzielony jest na dwa etapy: I projektowanie opakowań - od 4 do 22 marca, II głosowanie... Czytaj więcej »

  • Procter & Gamble reklamuje najnowszą linię szamponów Head & Shoulders w kanale mobilnym. Reklama wyświetla się użytkownikom jednej z najpopularniejszych polskich aplikacji mobilnych – Listonic – wygodna lista zakupów. Czytaj więcej »

  • W okresie poprzedzającym Wielkanoc marka HELIO rozpoczyna intensywną kampanię promocyjną w mediach. Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży sztandarowych produktów HELIO takich jak bakalie, masy makowe i masy krówkowe. Działania komunikacyjne będą dotyczyć również nowych, innowacyjnych produktów bakaliowego potentata - ekspresowych polew do ciast i deserów w formie... Czytaj więcej »

  • Wojak: uczciwie warzony

    Poniedziałek, 25 lutego 2013

    Rozpoczęła się ogólnopolska kampania promocyjna piwa Wojak – marki piw ekonomicznych z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Spot reklamowy akcentuje fakt, że Wojak warzony jest uczciwie – zgodnie ze sztuką piwowarską. Wojak w nowej szacie graficznej jest dostępny w sprzedaży od początku lutego br. Czytaj więcej »

  • Rusza nowa kampania telewizyjna firmy Bonduelle Polska. Jej celem jest prezentacja zalet produktów „Puszki na raz”, które zawierają idealną porcję warzyw do jednorazowego spożycia i umożliwiają łączenie wielu różnych warzyw w jednej potrawie. Czytaj więcej »

  • Magiczna podróż Kubusia

    Poniedziałek, 18 lutego 2013

    Każde dziecko marzy o podróżowaniu i każde podróżuje w świecie własnej wyobraźni. Kubuś o tym doskonale wie, dlatego w swojej nowej promocji zaprasza dzieci, aby wyruszyły z nim w magiczną podróż. Nowa promocja Kubusia to niesamowita zabawa, mnóstwo atrakcji i wspaniałe nagrody. W akcji promocyjnej jest do wygrania ponad 15 000 podróżniczych nagród gwarantowanych,... Czytaj więcej »

  • Rieber Foods Polska S.A., właściciel marki Delecta, ogłasza II edycję programu nieodpłatnych warsztatów kulinarnych dla placówek oświatowo-wychowawczych z całej Polski. Akcja, która w ubiegłym roku okazała się ogromnym sukcesem, powraca z atrakcyjną propozycją zajęć dla dzieci i nową pulą produktów do rozdania. Czytaj więcej »

  • Puszysty dywan, wygodna kanapa, kwiaty doniczkowe i Gorący Kubek na stoliku… Od początku lutego ściany stacji metra Centrum do złudzenia przypominają przytulne, domowe wnętrze. Nowy wygląd stacji jest częścią kampanii reklamowej Gorącego Kubka Knorr, pod hasłem: „Uważaj! Poczujesz się jak w domu”. Czytaj więcej »

  • Magia Wembley i legendarnych pojedynków Anglii z Polską czeka na zwycięzców piłkarskiego Turnieju „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”, którego organizatorem jest Polski Związek Piłki Nożnej, a sponsorem firma Tymbark. Właśnie wystartowały zapisy do XIII edycji rozgrywek. Czytaj więcej »

  • Marka Mastercook, oferująca nowoczesne urządzenia AGD i firma Kupiec, producent naturalnej żywności, łączą siły w wyjątkowym projekcie, by promować zdrowy, aktywny styl życia wśród Polaków. Pierwsze wspólne działania ruszą w mediach społecznościowych, prasie oraz Internecie. Czytaj więcej »

więcej artykułów